Психологічна служба закладу
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ЗАКЛАДУ - спеціалізований підрозділ в системі освіти, основним завданням якого є забезпечення умов, що сприяють повноцінному психічному та особистісному розвитку кожної дитини, порушення яких заважає своєчасної реалізації вікових та індивідуальних можливостей учнів і веде до необхідності психолого-педагогічної корекції.
Діяльність педагогічної служби закладу здійснюється практичним психологом, який працює в навчально-виховному закладі, який надає консультативну допомогу всім вихованцям навчального закладу.
Основні напрямки діяльності педагогічної служби закладу - психопрофілактика, психодіагностика, розвиток і психокорекція, психологічне консультування.
Психодіагностика спрямована на поглиблене психолого-педагогічне вивчення школяра протягом дошкільного і шкільного дитинства, виявлення індивідуальних особливостей, визначення причин порушень у навчанні і поведінці.
Психопрофілактика спрямована на формування у педагогів і батьків потреби в отриманні та використанні психологічних знань про психічний розвиток дітей на кожному віковому етапі з метою своєчасного попередження можливих порушень у становленні особистості та інтелекту.
Завдання психокорекційних напрямів визначаються орієнтацією психологічної служби на забезпечення відповідності розвитку дитини віковим нормативам, допомога педагогічним колективам в індивідуалізації навчання і виховання дітей, розвитку їх здібностей, становленні особистості.
Консультативна робота полягає в наданні допомоги педагогам, батькам, дітям з широкого кола особистісних, професійних та інших конкретних життєвих проблем.
Мета психологічної служби - забезпечення психологічних умов, що сприяють максимальному психічному та особистісному розвитку кожного школяра.
Задачі психологічної служби закладу:
- створення сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
- профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя;
- соціально-психологічний супровід дітей пільгових категорій;
- здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків.
- сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умови для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
- забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
- раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічне забезпечення інклюзивної освіти;
- психологічний супровід випускників до та під час зовнішнього незалежного оцінювання.
Кадрове забезпечення психологічної служби
Сіменко Валентина Миколаївна
Практичний психолог, спеціаліст Вищої кваліфікаційної категорії.
Стаж роботи 18 років
Графік роботи практичного психолога:
- Понеділок 08.00 – 16.00
- Вівторок 08.00 – 16.00
- Середа 08.00 – 16.00
- Четвер 08.00 – 16.00
- П’ятниця 08.00 – 16.00
Коментарi