Освітній процес

/Files/images/oformlennya/1830178qyjed01h98.gif

Освітній процес передбачає тісну взаємодію учителя й учня. Основними функціями навчання є освітня, виховна і розвиваюча. Освітня функція навчання сприяє перетворенню знань у надбання особистості, яка навчається, виробленню умінь і навичок використання знань на практиці. Виховна функція виявляється у формуванні світогляду, високих моральних якостей, естетичних смаків, трудових умінь. Розвиваюча функція спрямована на формування творчої особистості.


Основні компоненти освітнього процесу:

1. Мета навчання. Визначається умовами розвитку суспільства та набутим досвідом у формуванні підростаючої особистості. Життєва і соціальна компетентність учнів, громадянське виховання є стратегічною метою школи, що передбачає розвиток і саморозвиток учнів на основі повноцінного використання внутрішнього потенціалу особистості.

2. Завдання навчання. Випливають із мети навчання і дають змогу здобувати знання, набувати вміння і навички згідно з навчальними планами та програмами.

3. Зміст освіти (навчання). Стрижнем його є чітко окреслена система знань, умінь та навичок, якими повинен оволодіти учень протягом навчання у школі.

4. Методи навчання. Основні способи навчальної роботи вчителя та учнів, за допомогою яких здобувають певні знання, вміння і навички.

5. Засоби навчання. Підручники, посібники, комп'ютери, навчаючі контролюючі машини, спортивні знаряддя, за допомогою яких учні здобувають знання та удосконалюють навички.

6. Форми організації навчання. Сприяють свідомому засвоєнню навчального матеріалу, оволодінню відповідними уміннями та навичками. Основною формою навчання у школі є урок, додаткові форми — факультативні заняття, гурткова, секційна робота, різноманітні конкурси, олімпіади, спортивні змагання тощо.

Організація освітнього процесу

1. Савинська філія Савинського ліцею надає такі форми освіти:

  • Інституційна (очна, заочна, дистанційна);
  • Індивідуальна (екстернат, сімейна);
  • Педагогічний патронат;

2. Заклад працює за навчальним планом, що складається на основі розроблених МОН України базових навчальних планів.

3. Педагогічні працівники можуть поєднувати навчально-виховну роботу з науково-методичною та експериментальною, використовуючи поряд із традиційними методами і формамиорганізації навчальних занять інноваційні технології навчання.

4. Поглиблена допрофільна підготовка забезпечується вивченням курсів за вибором, факультативів, роботою в гуртках, товариствах.

5. Структура навчального року – семестрова. Тижневий режим роботи регламентується розкладом занять.

6. Робочий навчальний план розробляється щороку на основі Типових навчальних планів МОН України.

Кiлькiсть переглядiв: 2587

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.